DetDuInteVisste <3

2011-11-06
21:12:58

1000 år
Hej alla människor!
Tänkte försöka komma med lite bättre uppdatering eller alla fall slänga in ett hej eller en låt.
Blivit så jevla dålig på det men kan bero på att jag inte mår jätte bra just nu, lite jobbigt.
Men just idag har jag  kommit hem från kusinerna, suck. Ville vara kvar där så mycket längre.
Saknar redan mina fina kusin, han betyder verkligen massor för mig, tack för att han finns!♥
Jao, sen danskurs då det gick ganska bra, lärde oss inte så mycket nytt men har bara 2 gånger kvar.
Blir väl att sova snart så man orkar med skolan imorgon efter att ha haft lov en vecka.
Så ni får väl smsa eller något om ni vill något speciellt annars lägger jag in ett inlägg imorrn eftermiddag.
Puss! ♥
Ps: Jag ska släppa allt och börja om. Igen. ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: