DetDuInteVisste <3

2011-11-05
12:40:58

Allt laggar.
Yo män och kvän!
Är i Norrtan nu hos kusinerna och har just åkt moppe en timme Gillas (Y)
Ska bli lite helgons fika senare då och sen blir att chilla och kanske åka moppe igen.
Som sagt har jag inte gjort mkt denna höstlovs vecka eller jo ganska mkt !
Måndag örebro som ni vet :)
Tisdag bara chill hemma och inget annat spec faktiskt'
Onsdag var jag med Geschwind och vi gjorde oss skit läskiga och snygga till Häggan's Halloween fest ;)
Vi kallde oss '' The Oppisite'' haha jag var rufsiga, häftigt sminkad och trasiga kläder medan hon hade rakt fint hår och fint sminkad och fina kläder ^^ Kommer lite bilder sen
Men vi hade det skit kul alla fall, liv rädda på själva ''promenaden'' och maten var skita god ! ;D
Dansade och härja, dunka musik och käka godis, alltså hade vi RIKTIGT kul!
Sov hos Hägg med Ida, Lilly och jag + Häggan då ;)
Lilly stack till stallet halv åtta och Ida stack halv tio, men Lilly kom tillbaka och jag stack halv tolv för att jag skulle träffa Lernebo ♥ men blev inte så :( 
Hade det tröök hemma och drog till Martin sen och hade det chill där.
Fredag sen så försov jag mig -.- sen så packade jag, tog tåget till linde där jag drog till morsans jobb och åkte sen hit, Norrtälje där jag har det fett kul också :D
Kommer lite bilder sen så ni får ha det så skojj och länka min blogg och sen smsa mig ;) 0730527808
Kolla fb @Ellinor Tönten Norrbacka och bdb @NobodyLikeMe
Puss! ♥
Ps: Jag visste alltid att jag gillat dig men inte att du gillade mig tebax.. där är som en dröm.
Och du ska veta att det finns ingen annan som dig.. men jag vet hur jag ska göra. Du vet att jag älskar dig mest.. men du vet våra små problem och mina misstag dom sänker dig.. och sårar dig.. jag vill inte fortsätta med det♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: