DetDuInteVisste <3

2011-11-15
21:03:21

Dålig blogg..
Dålig uppdatering på bloggen bara för att tiden vid datorn inte är mycket eller så glömmer jag ihåg det.
Street dancen är stressig nu då det är kläder och grejjs, läxor och sen killen man ska hålla reda på så han inte göra några hyss som han får ångra för senare i livet..
Rörigt i skolan med lektioner.. så har rätt mycket att tänka på.
Kompis problem.. dom som sticker då jag inte vet varför.
Jag tränar varje dag, situps och armövningar.. även kosten är bättre men har vissa ätstörningar så äter inte mycket.
Ja nu har ni fått lite uppdatering.. imorrn följer Ywe med hem och sen dans igen..  torsdag gårn och förhoppningsvis martin med pojke min ♥ jeppe, nora och några fler (:
Fredag blire att kanske dra te ludvika för att kolla kläder till dansen, suck.
Jao, ibland känns det sämre än sämst att leva.
Nu ska jag sova, trött som FAN.
Så godnatt på er!

Puss ♥
Ps: Gubben, lita på att jag finns där, vått som tortt. Jag stöttar dig och hjälper dig för lider du av det kan du lika gärna sluta direkt med dom jävla dumheterna. Du vet själv hur jävla dum det är. ♥ Älskar dig alla fall! ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: