DetDuInteVisste <3

2011-11-18
18:44:30

"Det är så logiskt alla fattar utom du"
Bla bla bla bla bla bla!
Amanda och jag är fett flummiga i skype med Dajje, fråga ej varför det bara är så.
Vi har mest flummat hela dagen faktiskt, blivit fett misshandlad av Amanda hela dagen och mår dåligt :(
Hon ska svälta ihjäl mig också !
Haha dajje är så tyst så Amanda flummar runt med låten '' Det är så logiskt alla fattar utan dig''
Hon dampar på mina hörlurar! Fuck hon förstör dom.. suck.
Varmt äre också så detta liv är fucked up!
Aja ska väl vara social och ska väl få köka snart förhoppningsvis (:
Pusssss!♥
Ps: Jag älskar dig Jocke! ♥
http://www.youtube.com/watch?v=I6NNv0qmx9k

Kommentarer:

Amäh??

Bara för att jag äger?

Haha, måste göras om iaf<3

2011-11-20 @ 20:28:36

HAHA aa det måste göraso om fean!

Du? äger? HAHAHA VI äger ;)

2011-11-20 @ 20:43:44

HAHA aa det måste göraso om fean!

Du? äger? HAHAHA VI äger ;)

2011-11-20 @ 20:43:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: