DetDuInteVisste <3

2011-11-20
21:48:54

Don't play anymore!
Hahahahaha... HEJ!
Nej men seriöst nu då.. inte bloggat på typ år så får bli ett snabbt inlägg nu då eftersom jag snart ska sova.
Igår vare ludvika med Jocke, Linus, Lilly och Ida! Fett ballt.. förutom på subway då ett fyllo kom -.-
jaja... hittade en underbar julklapp till älsklingen :D som var fett dyr.. tog hela decembers månadspeng.. det var det värt alla fall eftersom den är till min underbara pojke ! ♥
Idag så pluggade man och ''lagade mat'' och sen drog jag till martin där jocke, becca, emil och jeppe va (:
Hade sköjj där, satt vid datoren med jocke gullet!
Sen var jag och jocke efter det drog jag till buggen, sista gången! *pust*
Jaja nu ska jag stänga av, skola imorrn då jag har mycket att tänka på + utvecklingsamtal haha lyckat det kommer gå! Tror jag har klarat mig.. står på omdömena att jag var lite pratig annrs godkänd.
Fean! Skulle bli ett snabbt inlägg blev långt... WTF skit samma..
Natti gott folk och hoppas ni hare lika sköjj som jag har det sådana här helger !
Puss ♥
Ps: Love u guy, you are the best! ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: