DetDuInteVisste <3

2011-11-24
20:50:52

Hej :)
Nu snackar jag Skype med Rasmus.. det var typ år och dar sen :o
Menmen.. satt nyss och drack lite glögg och nu ska jag snart lägga mig så jag örkar upp imorgon.
Idag så klippte jag mig och sen var jag en stund med Jocke ♥ och efter det färgade jag håret som är typ svart nu :P
Haha alla kompisar i skolan får se det imorrn!
Imorrn vet jag inte vad jag ska göra menmen hittar väl på något, lördag blire väl Jocke ♥ igen och typ något sånt, sen söndag blir att Isah kommer och vi fixar lite fika sen så säljer Celias Änglar fika framför Ica! haha
Mobbat men aja.. Jocke♥ har kört i diket.. :( hoppas han mår bra så ja vi får se om han kommer imorrn..
Men nu ska jag nog säga godnatt.. eller vad säger ni?
Lägger in en låt och en puss sen fåre bli godnatt!
http://www.youtube.com/watch?v=k9y-MrVsqFg
Till min älskling! ♥
Puss!♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: