DetDuInteVisste <3

2011-11-25
19:36:54

PIERCAD!
haha hej, ni såg ju rubriken, som sagt så är jag piercad nu :p
Eller jag vet ej om man kan kalla det piercad men jag har alla fall gjort fler hål i öronen och förhoppningsvis blir det några fler i öronen då, anna-marina tyckte jag skulle ha fler! :D
Hehe... snackade nyss med Amanda i skype, sen kom Nora, Linus, Robert och snackade med dom var så jävla osociala... -.- som vanligt.. och jocke var där ♥ Aja.. känner mig ut mobbad för att bo i bångbro... aja...
Ska snart käka lite och sen kolla tv eller göra något med datorn.. redigera bilder eller något skit..
ÅHH! Jag vill ta hål i läppen men får inte.. eller ögonbrynet.. :/
aja..får bli när jag är 18..
men ska väl göra något skojj nu.. inget social alla fall.. :/
Pussar på er! ♥
Piercingen där uppe..
Andra hålet (:
Vad tycks?
Kommentera? ♥
Ps: Jag måste tagga ner.. ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: