DetDuInteVisste <3

2011-10-04
20:33:52

Chilla! (a)
Asså idag har det bara vart chill, först idrott och då körde vi något köligt, sen engelska, gjorde typ inget eftersom vi skulle göra grupparbete hela lektionen och blev klar efter 10 minuter.
En halv timme tyska då man hörjade sen hade man håltimme halvtimmen efter lunch! (a)
Sen svenska då det inte blev så mkt eftersom jag var tvungen att springa ner till ica för att ta ut pengar och sen drar man till idrottshallen för titta på Robin Ericsson :D
Robin Ericsson's autograf och jag fick även en skiva :D
Där är jag, Amanda, Ywe, Lova och Alva med Robin och hans gäng :D
Lite mifffad bild men ändå :'D
Annars har jag bara chillat hemma vid datorn och grejat hemma, tränat tyska och lite så :p
Nu snackar jag med Ruben, Martin och Alex, snackade med Johanna, Hasse och Rasse förut men då ringde Fredde och Tommy så jag snackade en stund med dom och nu snackar jag med dom här, Amanda var med förut oxå :p
Haha Skype stressar mig för innan jag gick och åt kvällis snackade jag med Hasse, Felicia, Bäcker, Jonis, Amanda och André haha :D
Aja hoppas ni orkade kolla allt :D
Puss! ♥
Ps: I don't wanna lose you! ♥

Kommentar:

jeg elskar deg <3

2011-10-04 @ 23:26:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: