DetDuInteVisste <3

2011-10-19
15:57:30

En stubbe i skogen.
Jag har bestämt mig att jag ska nog ut i skogen och leta på en stubbe jag kan sitta på och ruttna.
Låter liksom så lagom lika som jag mår nu.
Jag har inte bloggat på länge föratt jag har haft mkt att göra... dans, skolan, hemma och mkt annat.
Som sagt kommer det in ett inlägg då jag känner för att blogg lite och så.
Just nu äter jag bara apelsin som är skit äckligt och ska se om någon är social sen.
Ingen dans idag för att Johanna är sjuk.. får träna hemma..
Vad mer ska jag säga?
Fortfarande singel alla fall.. snart rekord ;) nej men aaa... är på as dåligt humör för att jag just fick min mens och mina humörsvängningar är som en jävla berg-o-dalbana... var skit trött imorse sen blev jag hyper och glad och nu depp och PMS.. så här är livet asså? isåfall hatar jag livet :s
Nej nu ska jag äta upp den äckliga apelsinen.
Ni får väl smsa mig.. fråga efter mitt nummer ifall du vill ha det..
Puss! ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: