DetDuInteVisste <3

2011-10-10
21:06:22

Förlåt.
Tjoohe!
Asså förlåt för att jag inte har bloggat på jätte länge.. typ en vecka sen.
Men har haft fullt upp och blir inte så mkt bloggning nu denna tid.
Har street dance på tisdagar och onsdagar, bugg söndagar, orkester på måndagar och även läxor att göra.
Jag har väl typ inte gjort mkt denna tid jag inte bloggat.
Var på gårn i fredags och även idag som var riktigt skojj! (Y)
Jao, vad mer ska jag säga.. skolan går la som vanligt.. mkt läxor men så är det väl ju högre jag kommer.
Jag kan ju erkänna att jag glömt bort bloggen lite men har så mkt i skallen just nu...
Men vi får väl höras... ni kan ju bara smsa så svarar jag där :)
Puss! ♥
Ps: Jag gillar dig verkligen.. jag inte förlora dig nu.. ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: