DetDuInteVisste <3

2011-10-28
23:18:38

Fuuh!
Fu!
Aja.. hej tror jag..
Mår rätt konstigt, vet ej varför och blir aldrig inlägg på bloggarna som ger mig skuldkänslor -.-
Jag är random jag vet. Men aja just idag har jag typ vart med Jonte, Martin, Ruben och Alex när dom lanar hos martin.. hade rätt så skojjigt och kanske ska dit imorrn med (a'
Men aja.. mkt skola och sånt så blir inte så mkt bloggning... ska försöka skaffa ny header och skit.. om jag får tag på lilla fiina emma ;)
Livets humör och sånt går väl upp och ner men jag överlever.. tror jag
Men nu ska jag väl kolla lite mer på internet..
Min EC funkar inte.. -.-
Puss! ♥
Ps. never leave you.♥

Kommentarer:
#1: Micke

Du är en vacker tjej. Puss

2011-10-29 @ 18:04:42

Tack :)

2011-10-29 @ 22:27:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: