DetDuInteVisste <3

2011-10-20
21:18:51

Helg svängen!
Blir en helgsväng till norrtan med mormor och morfar.. ska träffa underbara kusiner :D
Idag har jag alla fall vart på gårn och det var riktigt skojj faktiskt, med ida och Amanda, puss på er! ♥
Hoppas alla fall ni gillar min blogg.. ska försöka göra ny header och design om någon kan hjälpa mig liksom!
Ska träffa johannes ( Melker ) oxå om Ninjan inte är en fegis :p
Ska nog sova nu även fast jag är skit pigg :o
HAHAHHAH
NANNANANAN BATMAN :D
Godnatt! ♥
Puss! ♥
Ps: Jag gör inte alltid det rätta framför rätt ögon! ♥

Kommentar:
#1: Madeliene

Hejsan! :) Har du lust att vara med i min hösttävling? isf gå in och läs här - http://engalenbrunett.blogg.se/2011/october/tavling-tema-host.html#comment

Förlåt om jag störde, ha en fin kväll :)

2011-10-24 @ 21:05:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: