DetDuInteVisste <3

2011-10-02
20:12:56

Life is like a bitch sometimes.
Hej :]
Asså jag har inte bloggat på ett bra tag eftersom att jag har gått på marken nu så då har jag kommit hem sent och inte orkar/fått suttit vid datorn för att blogg ^^
Så det kommer lite om dagarna nu :)
Fredag: Jag gick med Yvette först och sen typ gick vi med Lilly, Isah, Wass, Faruk, Benis och Eriksson. Träffade Amanda och några fler. Yvette drog hem så jag gick med Lilly, Isah, Wass, Faruk, Benis och Eriksson och sen stack killarna och Isah så jag gick med Lilly och Ida en sväng, träffade självklart Ruben ♥ men annars träffade jag inte så många :s Vart åk sjuk oxå ! Åkte först Virvelvinden, sen Hulken efter Hulken blev det Extremfly sen tvingade dom i mig i Over the top och självklart in i Virvelvinden idag och då dog jag nästan XD haha jag mådde så illa att jag nästan spydde, jag åkte INGA fler karuseller den dagen ;) Träffade även Oliver (a) Åkte hem och söv sen!
Lördag: Gick med Wass, Lilly och Faruk först om jag minns rätt :s sen kom typ Isah, Benis och massa grejs människor. Gick med många! Hade skit najs och träffade en skåning vid grillen med Bäcker, Wiktor, Eriksson, Jonis och Faruk '' Shnecke dänsk?'' XD Haha så jävla nice.. asså jag orkar inte skriva så mkt, men asså vi gjorde Slusch och Cola smaken var så frusen så det såg ut som bajs XD Haha jag har fan inte skrattat så mkt på länge ^^
Åkte lite karuseller bara för hann inte åka typ + så åt jag taco hos kusinerna :D
Söndag: Gick med Isah, Lilly, Wass, Linus, Jenny, Faruk, Wiktor och Bäcker och Benis kom oxå, jag gick sen med Isah, Bäcker och Wiktor som sen hittade på Faruk och vi 5 drog till jonis och snackade om skåningen XD Sen väl nere på tivolit så ser vi skåningen XD haha fyfan vilka asg vi gjorde och hon ba, till sin kompis som stog i chokladhjulet: asså dom där ungarna förstår sig inte på skåningar.
HAHAH fast på skånska och det lät förjävla kul XD 
Sen drog jag och Isah till henne för att hämta grejor sen hit till mig för att dansa lite och blev sen vid 5 tin att dra och dansa bugg i Folkan (Y)
Nu sitter jag här och ska ner och duscha :p
Hade det så gott alla glada.
Puss! ♥
Ps: Life is like a bitch sometimes...!
I hate the life just know.. it's to hard to live right now.. please gud help me.! ♥
I love u so much .. but you never will be mine.. ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: