DetDuInteVisste <3

2011-09-15
18:23:23

Flöjt! :(
Alex's Rubrik och Andre's Smily, tillsammans blev det min rubrik på bloggen idag :D
Nu sitter jag här med tjatiga Yvette och vi ska kolla MOVIE efter att jag bloggat detta.
Haft ''konsert'' för Kommunen. Gick bra sen körde Helena hem mig och Yvette till mig. Vi kollade tv och sen kollade vi halva filmen ;D Nu ska vi snart kolla på resten av filmen. Snackade med Jonny, Ruben, Joel och Martin. Nu snackar vi med Alex och Andre men ska dra typ nu så vi can look on the MOVIE :D
Hade kul idag alla fall :D
Igår vardet skit kul på Kopparbo, bloggade inte om det men kommer lite bilder sen kanske :)
Så ni får kolla efter ifall bilderna kommer ut ;)

Puss ♥
Ps: Älskar dig mest! Eller? ♥

Kommentarer:
#1: Anonym

ELLER????

2011-09-15 @ 18:30:39
#2: Ellie :)

Eller!!???

2011-09-17 @ 23:19:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: