DetDuInteVisste <3

2011-09-17
22:26:42

Jodlaplo! :3
Martin's ord och Smiley och det fick bli min rubrik idag :3
Kakor! :33
Okej, nu seriöst :o
Jag har fan gått runt hela jävla gränges idag :o Inte mitt fel nej, *host* :3
Gick som sagt på grängesmarken med Emma idag, träffade Erika, Hanna, Kajsa, Kajsa, Arne, Anton, Göran, Markus, Jesper, Samuel, Yvette, Amanda, Amanda, Jennifer, Jennifer, Kenny, Johnny, Ann, Ellinore, Kaakinen, Linnea, Andreas, Sofie, Emmy, Jesper, Tommy, Elin, Prinya och Linus ^^ Och imorrn blire väl att träffa Lina, Rasmus och måååååånga fler :p¨
Nu ska Emma sova hos mig och vi har det nice tror jag :p
Hehe Emma har fan sjungit hela min barn-sångbok och fy fan vad drygt det var :o
Nu dricker vi cider och har det stojjigt :p
Puss ♥
Ps: Älskar dig! ♥

Kommentar:

Nu finns svaren på frågestunden uppe, kolla och se vad du fick för svar på din fråga, direktlänk finns här! - http://freakingouttotally.blogg.se/2011/september/svaren-pa-fragestund-1.html Tack för din/dina frågor! ha en fin söndag! kram

2011-09-18 @ 14:42:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: