DetDuInteVisste <3

2011-09-13
21:26:09

Köttbullar! :D
Joel's rubrik och Ruben's smiley och tillsammans blev det en rubrik i min blogg ^^
Jahapp, känner mig snurrig i kolan idag men hoppas jag blir bättre tills imorrn, har ont i halsen och snuvig men jag klarar mig la fint, jag är ju inte klen ;)
Spelat hela dagen och ja.. har konstert på torsdag typ :s Grängesmarken på lördag sen och Örebro på söndag.
Fredag kanske jag är Ruben (a'<3
Nu ska jag lägga mig så jag är pigg imorrn, ska paddla, klättra och grejja hela dagen :s
Snackar med Ruben och Joel i Skype men dom snackar bara Cod grejs, Campa och sånt skit XD
Haha jag retade upp Joel lite men jag fick tips från Ruben att låta bli :p
Puss ♥
Ps: Älskar dig Gubben! :* ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: