DetDuInteVisste <3

2011-09-20
21:12:08

Måndag-Tisdag!
Hej :)
Bloggade inte igår så får väl skriva nu.
Igår alla fall så hade vi ju en riktigt chill dag :D
Först mentorstid, kollade kakor och skit (a'
Tyska- Håltimmeblev det för att Rainer kört i diket !
So-grejs, fick tebax provet.
Hemkunskap- hahah fy fan vad sköll det var :D
Blir små bilder men ni får ju lite bilder alla fall :D
Från våran fina hemkunskap, Jag mamma och Amanda pappa, Emma vårat barn och Albin min bror, Markus Amandas bror, Nora albin's dotter HAHAH! Fiin familj! :D
NorA! ♥
Jani, snyggingar ;) Lilly är Markus dotter ;)
Pannkakor är gott tycker vi :D
Det var dom bilderna från igår :)
Idag så har jag vart med Isah :D HAHAHA vi gjorde värsta AZUM låten vi ska göra en dans till sen XD
Aja, sen drog jag ut och gick, nu ska jag sova för jag ska rida imorrn :p
Så vi höres ;)
Godnatt! :*
Puss! ♥
Ps: Älskar dig! Men tankarna stör mig så in åt helvete! ☻

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: