DetDuInteVisste <3

2011-09-10
20:33:11

Sssnnoopp
Hej XD
Okej jag kom inte på någon rubrik så det fick bli den ;)
Jaja, har inte bloggat sen i torsdags.. så nu bloggar jag lite :)
Jag var med Emma igår och vi drog till byn och där träffade vi Faruk, Emelie, Felicia, Bäcker, Linda och Amanda.
Gick till Martin och Ruben en snabbis sen drog vi till gårn, klockan halv tio drog jag hem. 
Idag sov jag länge, snackat med morsan och sen typ firat Anders :]
Men nu ska ajag dra och duscha och imorrn ska jag dra till Ruben och Martin :'D

Puss ♥
PS: Jag saknar dig.. ♥
Älskar dig nu och föralltid! ♥

Kommentar:

nu finns det en frågestund på min blogg, så det skulle betyda mycket om just DU ställer minst en fråga! Här är direktlänken - http://freakingouttotally.blogg.se/2011/september/fragestund-1-obs-kommentarer-som-inte-tillh.html Tack på förhand! puss



P.s du får ursäkta om du inte tycker om sådanhär reklam!

2011-09-10 @ 23:43:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: