DetDuInteVisste <3

2012-04-06
11:35:25

Gårdagens fasoner.
Jaha, igår hade man en händelserik dag, kommer till skolan som vanligt fast älskling inte är där. Alla kommer med bussen å liknande och vi ramlar in en efter en, till slut ska vi börja och har faktiskt lärshow hela dagen, ja å amanda skulle ha uppträtt med låten '' Jesper Olsson, Jocke å Robert '' men det blev inte av, sen så kommer man in i aulan med 160 jävla elever, paniken bara flöder i kroppen å jag blir livrädd. haha jävlit knäppt för ingen typ märkte eller ska jag erkänna minns jag inte riktigt. Får panik när det är rast och typ springer ut, letar reda på min kepa och sen drar jag te ica med amanda, jeppe å robert. Jag köper någe för att lugna ner mig men jag minns inte vad, kommer tillbaka upp till skolan.. får en enstaka bild innan jag kommer in å då kommer keller och carl.. jag å amanda drar in på en varsin toalett, F**t lärarna skäller ut robert och jeppe för att vi inte får komma tebax in i aulan, amanada går ut å ho börjar gråta och massa skit efter det, minns inte så mycket och sen vart vi alla hemskickade.. inte den mest najsigaste dagen.. senare drar man se norrtälje där jag nu har landat..  jag mår åt helvete..
så nu vet ni det, så puss på er !

Jag älskar dig Jocke, nu å föralltid ! <3



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: