DetDuInteVisste <3

2012-04-30
11:10:47

I don't know what i feel right now.
Just nu vet jag inte riktigt hur mina känslor är, ena stunden är jag jätte arg för saker, hur lack som helst och sen är jag hur glad som helst, sen kan jag bli hur ledsen eller fundersam men just nu tror jag attjag är lite lugn alla fall. Snackade nyss med Joacim och det gick ganska bra, han lät glad i alla fall och mysteriumet från igår är löst från att ha lekt dektektiv nästan en hel natt, haha :) menmen dom ljuger ju alla fall inte, det är ju en bra grej alla fall, nu är min underbara bra video klar också om min underbara vänner och min underbara pojkvän! :D
Sry för dålig uppdatering också men när jag kan lägga in nya bilder och sånt så går det bättre :)
Devote funkar inte heller så jag ska se till och fixa det så fort som möjligt så blir den också uppdaterad sen.
Men kommentera och kolla min YT kanal också, TheKoppen10
Puss puss ! ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: