DetDuInteVisste <3

2012-04-12
14:11:06

Instagram
Jahapp hej alliopa igen då, jag har dålig uppdatering för att jag inte har internet på min dator :/ men det kommer en liten skur med bokstäver nu. som sagt så var jag ju i stan på påskhelgen å sen på måndag minns jag ärligt knappt vad jag gjorde :s hahah jag å mitt minne som en guldfisk. JUST DET måndag så var jag med kusinerna och jocke på byn och sarah fick leka lite hehe :) tisdagen sen då så kom jocke hit å han sov här tills onsdagen då jag inte sov bra på den natten för att rackarn snarkade å det var varmt. uscha buscha haha sen så åkte han hem å jag drog te amanda och dansade 'just dance 3' å bakade nigger bollar :D haha hade riktigt skojj å sen idag vaknde jag kvart i elva så fick brottom för jag ska snart dra te kussemurrorna å baka niggerbollar igen! hehe ja så ni får hare så trevligt nu för jag ska hinna träffa jocke å så pussssss!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: