DetDuInteVisste <3

2012-04-23
15:59:07

Internet ♥
Ja nu ni alla läsare så har jag fått internet å det ba äger! Jag kommer nog bli bättre på att uppdatera nu också eftersom jag vart dålig på grund av att jag inte haft internet eller inte orkat. Man kan ju säga att livet gå upp å ner, ena dagen är man värsta happy andra dagen är man typ forever alone. Men livet är väl så. Imorrn blire alla fall Örebro typ efter skolan och idag blire utvecklingssamtal halv 6. Jobbigt värre men sen är det väl en ganska lugn vecka, ska väl se om jag kommer iväg till örebro för att shoppa i helgen eller något då jag fått lite pengar. Men nu ska jag se till så jag kommer in på fb för det laggar så inåt helvete hahah
Puss ♥
Jag älskar min Joacim! ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: