DetDuInteVisste <3

2012-08-02
13:18:13

Jag fattar inte.
Hej.
 
Nu ska jag vara ärlig. Jag fattar ingenting. Jag gör det ena men då blir det fel sen gör jag det andra å det blir också fel och efter det gör jag ingenting men då blir det värst. Du får va med vem fan du vill men du gör mig så förvirrad. Jag ligger upp länge på nätterna för att jag tänker på dig. Jag saknar dig så klart men liksom jag sover inte för att du gör mig så förvirrad. Jag vet inte vad jag ska göra  för att du ska tycka att jag är okej för en gångs skull.
 
Jaja, jag har varit osocial på bloggen även fast jag sa att jag skulle ha en heltidsblogg men ändå jag har haft fullt upp med hundarna å mitt tänkande. Jocke, Maniz och Nora har sovit här i olika nätter. Sen har humöret gått upp och ner av olika andledningar. Hundarna åker hem på lördag, wäh :( aja nu ska ni få några bilder och kanske nått från YT så ni får länka å grejja ni vet allt. 
Puss älskar dig ♥
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: