DetDuInteVisste <3

2012-08-08
12:59:08

Missar alltihopa.
Hej.
 
Asså nora sov hos mig från i måndags till tisdag å sen var det fullt folk här på tisdan. Haha frisör och sminkning. Emma, Nora och Amanda var här. Sen vare byn en stund. Rasmus kom sen och Ruben, Jocke och Robert lika så. Haha jag fick en cola av Rasmus för att han följde med mig upp och pissa på ica. Haha han är för rolig. Ja men ska sova hos Jocke ikväll tror jag, det var länge sen. Snart börjar skolan också å jag börjar bli ganska depp över det. Nu i helgen ska jag till Norrtälje *sadface* och Jejje och Jocke frågade om jag ville hänga med och sova i stugan för att den är ledig nu men så klart ska jag åka bort. Jag vill inte ens åka så varför tvinga mig. Aja, får väl ha det jätte tråkigt i Norrtälje. Visst jag vill inte dissa kusinerna å så men vi har pratat om att sova i stugan hela sommarn och just nu när inte jag är hemma så ska dom sova där. Wääh ! Här får ni några bilder. Puss ♥
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: