DetDuInteVisste <3

2012-12-13
15:22:59

2, 4, 6, 8 bäverhojt!
Förlåt att jag inte bloggar så bra. Har inte vart på datorn på länge och då har det blivit tråkiga mobilbloggningar. Blir att snart dra till Hoffe's place för att vara med Nora. Hitta på nå och sen KANSKE träffa älskling hihi. Lyssnar på Bäverhojt och ser lite glad ut. Har just vart hos sjukgymnasten och det gick både bra och dåligt haha och sen ska jag dit i Januari igen. Har inte nå många nyredigerade bilder så ni alla vet men jag tänkte lägga ut nån video blogg snart igen men jag vet inte om vad tyvär så ni får gärna komma med förslag. Kom gärna med förslag på tävlingar också och vad priset blir. Ska försöka bli lite bättre på bloggningen men ska dra nu. PUSS ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: