DetDuInteVisste <3

2012-12-24
13:44:40

30 sanningar om mig.
Nu kommer 30 sanningar om mig som ni kanske inte vet.
 
1. Jag har inte vart utomlands förutom Danmark.
2. Jag kan vara höjdrädd vissa gånger.
3. Jag hatar idrott
4. Jag har grymt höga krav på saker jag gör.
5. Jag lyssnar på allt förutom opera.
6. Jag vill ha en sköldpadda
7. Jag kan nästan prata med alla om allt.
8. Jag är inte rädd att prata om sexuella grejjer
9. Jag älskar socker men vet själv att jag inte ska äta det.
10. Ibland gör jag saker jag vet att jag inte ska göra
11. Jag tänder på öron
12. Jag älskar romantiska middagar
13. Jag har inget speciellt privatliv för nästan alla vänner vet om allt
14. Jag har 2 stora hemligheter som bara jag vet om
15. Jag har ibland komplex över min kropp
16. Jag älskar kläder och har mer kläder än vad 3 tjejer har tsm.
17. Jag är nästan alltid rädd för att bli ensam
18. Jag är halft beroende av min mobil men kan behärska mig
19. Jag får ångest om jag inte bloggat/facebookat/bilddabokat eller smsat på 1 dygn.
20. Jag kan få ryck och skratta utan andledning
21. När jag har tråkigt och är hyperaktiv som ligger jag med fötterna på väggen
22. När jag har lust kan jag schabbla i telefon i timmar
23. Ibland är jag trött på min mamma när hon inte fattar tonårsgrejerna
24. Jag älskar att retas med dom jag älskar men hatar dom som mobbar
25. När jocke kittlar mig så kan jag skratta som en gammal kärring
26. Jag är kittligast under fötterna
27. Jag älskar att prata hemligeheter med mina vänner
28. Jag vill så mycket med får inte för mamma
29. Jag älskar att laga mat men jag vill inte gå den linjen för jag är för lat för att plugga
30. Jag vet inte vilken linje jag ska gå på men jag vet att jag ska äta jul mat nu.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: