DetDuInteVisste <3

2012-12-02
14:12:04

Bilder.
Nu kommer lite bilder som jag har lovat ska komma. Bilder på alla nya kläderoch sånt får komma en annan dag när jag har tid för nu har jag ju inte haft tid eftersom L har varit hos oss. Tyvärr ska vi skjutsa hem både L och R idag så kommer bli jätte tomt. Kommer sakna båda jätte mycket men om två veckor kommer dom igen! Då är dom här i Köppis på heltid. Det är ett stort ansvar men man får mycket kärlek tillbaka. Alla fall så är jag fortfarande sjuk så ingen praktik imorgon tyvärr. Kanske inte skola på tisdag heller. Kan fortfarande smitta med min hosta och det. Haha det gör verkligen inget om jag är sjuk en vecka eller nått sånt haha jag vet jag är konstig. Har varit upp till Ica med mamma och L, vi kollade julmarknaden och sen köpte mamma halstabletter och loka åt mig, Guldvärt! ♥ Jag har smsat lite med J men vet ännu inte när han kommer hem. Hoppas han vill träffa mig en lite stund för jag saknar han så himla mycket så det inte finns. Fick inte ett direkt jätte bra hejdå så då får man hoppas på ett jätte bra hej! Nej nu ska ni får lite bilder så lovar jag att bli bättre på att blogga. PUSS ♥
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: