DetDuInteVisste <3

2012-12-05
22:52:42

Cajsa ♥
Har pratat med bästa Cajsa idag och det var som att jag hade känt henne hela mitt liv. Jag och Cajsa vi har klickat direkt. Konstigt nog eftersom vi lärde känna varandra på ett litet konstigt sätt men det är bra nu. Hon är som en syster jag aldrig haft och jag litar på henne jätte mycket. Ni ska veta att en människa som hon får man leta efter ska ni veta. Hon är min lille gås och jag saknar henne jätte mycket även fast jag inte har träffat henne. Jag älskar henne min lille Cajsa. Låter så konstigt men hon är min syster. Vi tänker på samma sätt och har ungefär gott igen samma saker fast på olika sätt. Haha låter knasigt men så är det. Hon finns alltid vid min sida när jag behöver prata och kommer med bra ord som får mig att tänka om ibland. Varför ha problem när man kan leva utan dom brukar jag tänka. Hoppas hon kommer på julllovet. Puss på dig syster Cajsa ♥
 

Kommentar:
#1: Caiiza

Aw! Ellie, älskar dig! <3

Svar: älskar dig med <3
Fiskmåsen!

2012-12-05 @ 22:58:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: