DetDuInteVisste <3

2012-12-28
15:28:17

FAN TA MIG!
Jag har fan inte bloggat på jätte många dagar. Även fast jag vart hemma och suttit vid datorn så har jag inte bloggat och jag känner mg förjävlig. Jag har inte blivit godkänd av annonserna och jag har vart utan min bebbis i en vecka så jag håller seriöst på att bli galen så jag vet ej vad jag ska ta mig till. Jag är med min bebbis 2 (Lucky) men han sover mycket och jag är med trött eftersom han inte låter än sova på nätterna ibland. Jaja jag ska snart ut med honom igen och sen ska jag fortsätta sitta vid datorn. Kanske ta några bilder som ni kan få på bloggen. Jag har som sagt satt på mina lösnaglar nu så vi får se hur länge dom håller haha. Jaja nu ska jag fota lite och sen skicka iväg bilder till Pelle. När vi hade elevnsval så hade jag fota och vi hade en liten tävling så måste skicka mina bilder till honom innan nyår och då kan jag ju göra det idag. För imorgon drar jag och Jocke men mammsen till Norrtälje och träffa kusinerna och allt. Nejmen ha det å trevlig så länge. PUSS ♥
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: