DetDuInteVisste <3

2012-12-05
22:01:08

Fan ta mig!
Nej detta får inte bli en depp blogg men jag är ju så ledsen. Nej vänta jag är besviken, rädd och orolig därför jag gråter. Nu kom jag på det. Så jag hoppas att ni förlåter mig om det kommer lite tårar på bloggen ibland men det måste göra ibland. Den som gråter är inte svag, den har bara varit stark för länge. Nu vet ni det också så där himla ointressant. Saknar J. Älskar J. Så nu är det i era huvuden också hoppas jag på för han är min. Jag kommer faktiskt inte på så mycket att skriva om men nu rullar mina fingarar på som vanligt typ. Just nu kokar jag lite korv också åt mig och mamma som är hungriga. Tack mamma för att du finns. Nej ska kolla korven nu. PUSS ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: