DetDuInteVisste <3

2012-12-03
15:54:21

Film dag.
Förlåt att jag inte har bloggat tidigare idag men jag har bara setat och glott på film så har helt och hållet glömt bort det. Jag har också dammsugit och är ju som sagt sjuk så har inte så mycket ork. Det betyder att jag glömmde bort bloggen idag. Jag måste faktiskt bli bättre på det annars kommer jag inte bli godkänd att lägga reklam på. Hmm får börja tänka ut ett knep som gör att jag kanske kommer ihåg den bättre. Kanske om jag tänker på pengar för det är ju det jag ska tjäna på den haha. Lille pöjken är i fjollsträsk ( Sthlm ) så jag träffar förmodligen inte honom förän imorgon om han inte ska göra nått anant då heller som att åka till R. Haha jag har typ inget att göra förutom att kolla film. Jag känner i kroppen att jag vill göra något men min kropp orkar inte för att jag är sjuk. Det är ett riktigt jobbigt liv jag har eller hur haha, nejdå så jobbigt är det inte att bara sitta hemma. Haha jag är för lustig idag alltså och jag är ganska snabb i mina fingrar idag har jag kommit på för jag skriver väldigt fort men väldigt fel haha. 
 
Jag kommer förmodligen att göra en utredning i början av nästa år i Örebro. Se om vissa av mina saker hänger ihop med det jag ska göra en utredning om. Jag kommer inte komma in på några personliga detaljer här på bloggen. Det får man kommentera om man vill veta mer om. Nej nu ska jag fortsätta kolla på film. PUSS ♥
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: