DetDuInteVisste <3

2012-12-05
11:18:20

Förlåt.
Förlåt allihopa att jag inte har bloggat. Varken igår eller knappt nått idag men jag har en andledning till varför. Jag har just vaknat idag och igår så hade jag väldigt mycket att göra och försöka hinna med det när man är sjuk är inte lätt. Jag har lite att göra idag med men det hinner jag. Älskling kom alla fall hit igår, det var jätte kul och mysigt. Vi satt och snacka och sånt. Jag sitter alla fall och dricker oboy nu och lyssnar på musik. Jag höll på en liten stund med min Lyrics video igår alla fall och det är inte så himla långt kvar. Kanske kan hinna klart med den idag om jag har tur. Nej ska dricka upp oboyen nu och kolla lite på dy. Btw så har jag kollat klart på alla Ghost Wisperer nu! Fatta glad jag blev när jag var på sista och sen ledsen när det finns fler avsnitt för det slutade jätte spännande och nu vill jag se alla andra avsnitt! Haha ja ni jag är lite som jag är men det är ju därför alla älskar mig *host*. PUSS ♥
 
 
 

Kommentar:
#1: Linus M

fin :)

Svar: tack linus :) kommentera mer förfan ;) hahha
Fiskmåsen!

2012-12-05 @ 11:43:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: