DetDuInteVisste <3

2012-12-21
12:52:28

Haffad.
Lyssnar lite på musik eftersom jag har fått JULLOV! Haha hur chill som helst. Har kollat på SPEX och fått mina betyg då såklart som det kommer bild på sen. Slutade 11 och nu sitter jag hemma vid datorn och väntar på att mammsen ska komma hem så ska vi hämta hundarna! Lucky ska äntligen på komma hem! Jag har väntat så länge så det inte finns och nu händer det äntligen jag blir bara så lycklig. Jag ska bli hundägare. Det  värsta är att J inte är hemma över jul men sen till nyår åker han med till kusinerna och då blir det herj hoppas jag på. Brukar bli de när jag är med min kusin haha. Jag saknar mina kusiner. Jag saknar min älskling. Jag saknar lucky och ja jag saknar alla mina vänner för ingen av alla dom är ju här haha. Så jag saknar inte min mobil alla fall för den ligger bredvid mig. Okejdå ni ska få nån bild sen får det vara bra. Skriver lite senare eller så lägger jag ut nån bild eller så. höhö. PUSS ♥
 
Mina betyg.
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: