DetDuInteVisste <3

2012-12-06
21:34:44

Hej allihopa.
Idag har jag varit jätte dålig på att uppdatera men alla fall så fick jag upp imorse och drog te skolan. Stolt tjej här alltså mdn det betydde då att jag gick hen efter halva dan. Senare så kom Nora. Hade skojjsigt och lagade mat och gjorde en lista med "99 saker vi ska göra innan vi dör" haha vi har ännu bara hittat på typ 40 st men det tar sig. Sen har vi hjälpt Hoffe att flytta och sen har vi vart där och chillat, pratat och fixat ordning. H var jätte tacksam över våran hjälp! Senare så koka vi kaffe och grillade korv. Jocke kom förbi så vi hade det riktigt skojj. Imorgon blir det ännu roligare när vi ska göra en liten resa och shoppingtur alla 4. Taggar som fn. Hihi nej nu ska jag kolla fb och sen sova. Känner mig duktig att jag går och lägger mig i tid. Ni får hare gött. PUSS <3



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: