DetDuInteVisste <3

2012-12-22
12:48:26

I can't believe it!
Jag kan typ knappt tro det men Lucky är verkligen vår nu! Vår älskade lille hund och han är ju så söt! Så snäll och allt underbart. Har tränat lite som 'kom hit' och 'sitt' och han är jätte duktigt. Nu sover han lite gulligt men annars springer han runt hela tiden och ska vara nära en hela tiden. Kommer kanske lite mer bilder senare när jag tagit på Royald också. Ska snart käka lite pommes med körv. Har vart ute och gått med mammsen och Lucky. Vi gick till Djurenslanthandel och köpte en luva och halsduk åt honom och lite gott. Han fick en julklapp från dom också hihi. Aa som sagt är det dan före dan före dopparedan idag och det betyder att det är julafton på måndag! Jiaa äntligen för jag har längtat efter jul och alla klappar. Det kommer väl nå inlägg senare med bilder och så för nu ska jag käka. PUSS ♥
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: