DetDuInteVisste <3

2012-12-22
14:12:28

Joacim.
 
Joacim, du gör mig glad. Du får mig alltid att skratta och med dig känner jag mig trygg. Du har fått mig att inse saker i mitt liv och du har fått mig att uppleva saker jag inte ens kunde tänka mig. En trygghet och ett bättre självförtroende är tack vare dig älskling. Utan dig skulle jag inte må så bra som jag gör idag. Jag är aldrig rädd för att skämma ut mig framför dig. Du säger det du tycker och det är så himla underbart. Varje gång du säger mitt namn eller säger att du älskar mig så blir jag varm i hela kroppen. Det gör mig så himla glad så det bara bubblar glädje i mig. Jag vill att vi lever hela livet tillsammans för du är så underbar i allt du gör. På det vis du förmedlar kärlek och värme, trygghet och glädje, det är bara ett underbart och fantastiskt vis. Jag vill bara ha mer av dig varje dag. Haha ditt hår, dina ögon, ditt leende och ja allt med det är bara perfekt och det är ju det som gör dig så amazing! Jag älskar dig jätte mycket lille pluttegosen. Hoppas vi lever förevigt. Du är verkligen hela mitt liv, det jag lever för. PUSS PÅ STJÄRTEN! ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: