DetDuInteVisste <3

2012-12-24
10:39:00

Julafton! ♥
Äntligen så är det julafton! Jag har längtat ihjäl mig och nu äntligen är de det. Klapparna är under granen, hunden bor här och mormor och morfar kommer sen. Jul musik och göra möra till frukost så det kan inte bli bättre. Jo faktiskt, det är en VIT julafton! Haha, om några dagar sen kommer J hem och ska bo här 2-3 dagar och sen åker vi till Norrtan, till mina kusiner. Äntligen får jag träffa dom sen också. Nyårsafton och moster fyller år. Det här året har vart det bästa i mitt liv. Skaffat hund, haft ett underbart sommarlov med vänner och pojkvän. Skaffat nya vänner och träffat vänner jag inte sett förutom. Åkt till skåne, fått tillbaka kontakten med gamla vänner och så himla mycket mer, men det allra viktigaste av allt, jag mår inte dåligt längre! Så jag får bara hoppas på att det får ett bra slut som jag tror det kommer få också. 2013 kommer bli ett år som jag ska göra det mitt bästa av för att också klara av, ska som sagt skaffa moppe och det kommer ge mig en frihet. Nej nu ska jag göra mig iorning för hunden måste ut höhö. PUSS OCH GOD JUL! ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: