DetDuInteVisste <3

2012-12-24
21:16:47

Julklappar och mina åsikter kring Kalle Anka!!!!
Nu har jag fått massa julklappar och jag är nöjd med dagen. Godmat och trevlig sällskap. Mysit runt med hundarna och tagit en runda med dom. Käkat lite godis och kollar på Kalle Anka såklart. En sak ska ni veta, jag är grymt trött på det här med rasism och sånt. Dom har ju nu tagit bort dom här delarna på Kalle Anka som folket tycker är rasistiskt. Det är väl för fan bara några vuxna inom politiken som tycker att det är det. Inga barn eller andra vuxna tycker ju det, inte ens dom från ett annat land. Sverige har gått för långt med detta, vi menar ju inget illa genom att ha med det, det är väl mer rasistiskt att ta bort det för då vill man ju ha bort alla svarta och dom med annan tro. Det blir bara så fel, bara för att SD har kommit högre upp så ska dom ta bort sådana saker. Det ända som ska vara rätt är att alla ska ha allt rättvisst. Dom som kommer in i vårt land ska väl få följa våra regler och tradtioner för gör vi nått annat i deras land så skjuter dom väl skallen av oss. Det finns dom som går efter Sverige men dom andra som får pengar för att klara säg lägger ut dom på sånt onödigt som alkohol eller annat. Jag är inte rasist över huvudtaget men jag tycker bara att dom som förstör i Sverige inte ska behöva vara här men dom som sköter sig får vara här. Dom ska väl leva lika som oss svenskar och nu är det ju så att lilla Sverige kan inte ta hand om hela världen så nån stans får vi säga stopp också. Vi har knappt pengar och sånt till barnomsorg och ålderdoms omsorg. Liksom dom äldre och barnen är det väl man ska ta hand om men också dom som kan behöva ett hem. Klart vi kan ta in några stycken vi kan ge ett nytt liv till liksom men det finns fortfarande familjer i Sverige som inte har råd med mat och vatten. Hem landet går väl i första hand eller? Kommer typ halva Sverige till Syrien, inte får vi ett hem och massa pengar som vi spenderar på en iPad eller att vi får bygga svenska kyrkor och ändra deras tradtioner. Det är inte rasistiskt mot oss att ha deras tradtioner liksom. Nej nu får det vara bra från mig innan någon kallar mig rasist, även fast jag absolut inte är det. PUSS ♥
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: