DetDuInteVisste <3

2012-12-05
20:02:07

Ni får ursäkta tårarnas vattenfall
Ja ni fattar nog rubriken. Jag gråter floder som blir till vattenfall ner för mina kinder. Lyssnar på depp musik och deppar ner mig i fotöljen och har kylan utanför fönstret. Min tankar samlas och känslorna tar över. Hoppas Nora kan höra av sig så jag få spilla ut mig massa skit. Bara det inte går ut i agressivation för då blir det fel för jag är bara ledsen och besviken. Mitt liv är inte lite jobbigt liksom så ja.. blir troligtvis ingen skola imorgon heller tyvär om jag inte bara går första lektionerna. Har fortfarande feber och sånt skit liksom. Nej ska lyssna på musik och lite så nu så vi får se om jag skriver av mig lite här sen. PUSS ♥
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: