DetDuInteVisste <3

2012-12-16
22:46:15

Pommes
Shit pommes frajts! Har inte bloggat på typ evigheter och jag kommer alltid på att blogga när jag har som minst att skriva och när det är som minst människor som är och kollar bloggen haha. Alla fall så har jag gjort två goda gärningar idag och hälsat på två olika personer. Sen har jag klätt granen och käka krabb låda. Kändes nästan som fredag fast det är den förbannade söndagen. Ganska lugnt imorgon alla fall för imorgon är det sista gången jag är vid förskolan för denna termin. Sen sysläjd på tis. och sen foto ons. och tors. På fredag sen så kollar man på 9:ornas spex och får mina betyg. Godkänd i det mesta vad jag vet hehe. J sov här från i torsdags tills igår. Vi hade det mysigt och kag njöt av tiden tsm med honom. Igår arbetade jag i verkstaden. Sladda bil och grävde unnan bil och plocka ved och kolla hundvalpar. Mina helger känns helt okej just nu, alla fall dom två senaste. Nej nu ska jag slagga sönder i en ny bäddad säng och en as läskig tomte som hänger i taket och glor. Godnatt. PUSS <3




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: