DetDuInteVisste <3

2012-02-04
23:45:46

Petter - Längesen ♥
haha, rubriken ♥
Det var längesen jag bloggade eftersom jag haft lite att göra, vart med min fina pöjk och så.
Igår så följde alla fall Amda med hem och vi gjorde pizza, var vid ica och hade jätte skojjj :D
Jag: Du är fan dummare en tåget!
Amanda: Hur fan vet du att ett tåg är dumt? det kan ju fan gå på räls!
Jag: Ja, kan inte du gå på räls?
Amanda: Jag dog så förra gången
Jag: Har du dött förut?
och WIPS så har amanda cola i hela fejset, ASG!

Jag: Jävlar vad kallt det var på stolen!
Amanda: ÄRE EN KATT PÅ STOLEN?
Jag: KALLT!
ASG

Jag: jävlar vad pissnödig jag är ;o
Amanda: men gå på toa då
Jag: jag funderar på det
ASG — med Amanda Eriksson.


Haha vi har så jävla skojj jag och Amda :p men alla fall hon åkte hem efter att kolla på en skit sorlig film som jag grina till och sen åt, sen åkte hem... och mitt i alltihopa har Jocke älsklingen kommit och han ska sova här från idag tills imorrn, så vi har haft det jätte mysigt och gjort hamburgare, kollat lite på Goldeneye och Melodifestivalen :) Mös och lite så....men nu ska vi nog sova så godnatt på er alla fall! ♥
Pusssssss ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: