DetDuInteVisste <3

2012-01-08
20:44:44

2 månader ♥
Älsklingen, under dessa 2 underbara månaderna med dig har jag upplevt så mycket.
Jag vet ni hur det är att verkligen bli älskad och att verkligen älska någon så mycket.
För lilla gubben, ja min ögonsten det finns så mycket att säga om dig men det kommer aldrig fram.
Jag är rädd för svaret jag får eller reaktionen men jag hoppas du älskar mig lika mycket som du säger.
Jag kommer aldrig lämna dig eller svika dig, kommer aldrig gå bakom ryggen på dig.
Du är luften i mina lungor och blodet i mina ådrar, utan dig skulle jag inte kunna leva.
Du ger mig styrkan att överleva alla dagar och minuter som går, alla oslagbara spel vinner jag om du är med.
Bara en liten sekund utan dig känns som år för jag saknar dig när du inte är bredvid.
För jag älskar din närhet, din beröring och din blick på morgonen när du säger: - Godmorgon älskling.
Så jag vill bara tala om att 2 månader är som en nål i en höstack, fler nålar ska det bli!
Så mycket jag skulle offra för att ha dig kvar i mitt liv tillls döden skiljer oss åt.
Jag skulle kunna gå genom eld och vatten, över berg och genom dalar för att komma till dig.
Om du behöver mig så slå pling eller ett sms så fixar vi det tillsammans!
Jag kanske inte får dig att sluta gråta men jag kan gråta med dig.
Jag kanske inte får dig att inte hoppa men jag kan hoppa med min hand i din.
För ditt liv är mitt liv, hoppar du hoppar jag förstår du och ingen kan ändra på den tanken.
Otroligt mycket kan jag skriva om dig och just detta fick jag ner på dessa minuter utan dig.
Men gråten i halsen tänker jag på vad jag skulle göra utan dig, skulle inte kunna leva.
Jag älskar dig Joacim och jag kommer alltid göra det och lita på det ! ♥
Du och jag föralltid, mot allt och alla  ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: