DetDuInteVisste <3

2012-01-06
21:10:17

Amanda ;p
Ja, bilden säger mycket :)
haha ja jag är lite ''haappy face'' där faktiskt :D
När jag lipar är jag glad hhaha jag vet jag är random men jag är som jag är.
Så jag tycker att folk är dåliga på att kommentera! liksom hallå vart är alla? ;o
Haha jaja, jag har alla fall vart med Amanda Geschwind idag och vi fotade, spelade guitar hero å piano + dator. 
Haha vi garvade som fan på slutet... ''*plink* hahaha jag missade *plink plink plink* haha jag missade igen :D''
Tack för en bra dag Amanda !
Nu lyssnar jag på musik och just käkat pizza, blir väl att bowla och så imorrn med Älskling och hans familj, kanske sova där sen om jag får för morsan :)
Men puss på er och ni får väl höra av er om ni vill nå :D
PUSSSSS! ♥♥♥♥♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: