DetDuInteVisste <3

2012-01-21
12:40:29

Gud som haver flickor kär, se så stygga pojkar är.
haha !
jaja jag sover hos mormor tills imorrn och har gjort sen i torsdags därför jag inte är så uppdaterad.
Går ganska bra eller ja så där, njuter av all tid tsm med killarna o Nian eftersom dom går ut .. :(
Menmen.. emo bänken kanske ska tas bort </3
Gud.. aja.. annnars mår jag la bra.. kanske bowla i helgen med larssons i helgen om dom vill ha med mig och om jag får för dom.. sen så kanske robin och phillip + jojje kommer denna vecka eller så.. hihi :)
men ni får väl höra er om ni vill någe!

PÖSSSSS

Kommentarer:
#1: robwin är azum

haha pojkar är alltid stygga :D

du är så fin... :$

2012-01-21 @ 13:48:03
#2: Ellie vettu ;)

men robwin haha..

2012-02-21 @ 14:18:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: