DetDuInteVisste <3

2012-01-08
20:27:48

helgen = ♥♥
Jaha, hej igen ''alla'' läsare.
Idag har jag kommit hem från en azum helg med älsklingen och hans familj :D
Bowla i lördags och sen pizza, putsade Greta, fika, drog till lådan och hans mormor och morfar sen efter det lite musik på jocke's rum, så klart lite mys framför tven med Jejje, Bettan och Jocke och kolla thriller ! (Y)
Sen var det att brosta taggarna och krypa till sängs, lite musik och mys också ! :)
Jocke är så gullig när han sover, puttar ut mig ur sängen, tar täcket och tar typ hela sängen med putrumpa -.-
haha nerrå han är så gullig, snarkar gör han också ;) menmen fick lite sömn alla fall, vaknade och sen frulla, gör sig iordning och mysa lite med musik och sen var det bara ut och greja med Greta igen, byta bakdäck och fixa ;)
Jag fick faktiskt en stubbmejsel igår och idag fick jag en sten det stog '' Min prinsessa'' på från pojken på vår 2 månadersdag idag :'D jag älskar han så nå grymt mycket asså så det inte finns ! ♥
thihi, sen så var det lite lunch, musik och sen plocka undan verktyg och grejs, efter det fika med kladdkaka, dator och sen mys med musik.. sen bar det iväg hemmåt :'(
Haft en sådan underbar helg så det inte finns, kunde inte ha blivit bättre, nu saknar jag han redan :( ♥
hihi jaja kanske träffar han imorrn hoppas jag så han får sin sten som det står '' Min prins'' på !
haha jaja nu ska jag väl kolla och grejja lite :)
poussssss ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: