DetDuInteVisste <3

2012-01-02
12:39:18

Jag fick tårar ♥
Jag vill bara säja hur mycket jag älskar dig varje menut känns som en evighet utan dig, du är som plåster på mina sår, saknar dig så :'( JAG ÄLSKAR DIG<3 och jag vill veta allt om dig. DU och JAG för alttid bby<3:* men förlåt om jag e taskig säj till då. men nu ska jag sova godnatt MIN älskling<3<3 ses imöro // Joacim Larsson


AW! :'3 Min ögonsten skrev detta vackra sms till mig igår kväll och jag visste inte vad jag skulle göra imorse när jag läste det, jag vart så tår ögd så det inte finns :'D min älskade Joacim! :'*♥
thihi (a) väntar just nu på att Eriksson ska logga in på skype så jag kan snacka med henne för det var så himla längesen känns det som och jag saknar min lilla random Eriksson! :D ♥
Ska väl fram sen och träffa Nora och Älsklingen och ska ge Nora en födelsedagspresent !
Hoppas hon blir nöjd med den och att hon kommer ha det roligt idag, det är det jag vill.. jag vill hennes bästa♥
Men puss på er jag ska lyssna på musik och vänta på att Eriksson loggar in.. pusssss ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: