DetDuInteVisste <3

2012-01-28
16:11:48

Nu är det som det är.
Jaha.. bloggandet går ju som det går.. men kommer lite då och då.
Nu är jag alla fall i Norrtan hos kusinerna och det är gosigt för jag har saknat dom så mycke! Men jag saknar min pojke nå grymt mycke :( Lilla jocke gubben.. jag älskar dig ♥
Propp mätt och ont i magen.. för mycke grädde antagligen :/ menmen.. längtar tills veckan då jag ska te vårdcentralen och kolla upp om jag är laktos..
Jaja... handen är skadad sen i tisdags och igår vart det linde akuten och rönka men det var inte fara... en infektion och inget annat.. hade nog vart bättre om jag fått något .. men jaja skit samma..
Men nu ska jag vara social kanske.... eller kolla film med sebben :p
Pussss ! ♥
Jag älskar dig Joacim Robin Larsson ! ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: