DetDuInteVisste <3

2012-01-13
22:03:52

Stars shine for you. ♥
Som sagt så är det längesen jag skrev vad jag gjort på bloggen..
Men här kommer lite uppdatering.
Nya bilder finns nu som kanske kommer upp lite då och då, som den bilden här.
Idah har jag vart med älskling och ska dit imorrn och slagga där tills söndag :')
Det är så härligt att vara där för känner mig så himla välkommen där, diggar Jejje ;)
I veckan har det väl vart så där, haft mycket att tänka på och så men ja..
Ny lärare typ, någon Angelica i Sv. som är ganska tråkig .. sen kommer vi ha ronnie ist för nyvall i So :(
Sad face på det asså men jaja.. mycke film om man har ronnie så ett +
Annars äre väl typ som vanligt.. vart mycke med Nora och Jocke såklart för det är ju mina älsklingar !
Men nu blire väl att sova eftersom man ska upp imorrn och hjälpa hemma sen älsklingen ♥
Hoppas vi får riktigt roligt, Jejje taggar alla fall och det gör förhoppningsvis Jocke med ;)
Men puss på er då.. + att vi herjade med rainer på tyskan! lekte cp, haha.
godnatt på er.. kommentera och allt ja ni vet !
Pusssssssssssssss ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: