DetDuInteVisste <3

2012-07-10
20:53:34

Bajsporr :)
Albins rubrik fick det bli idag.. hehe x3 har typ inte bloggat på prutt länge men är ju i Skåne och har haft annat för mig.. Vart med bästa Tobbe i två dar nu och det har varit jätte skojj, lekt i lekparken och käkat pizza tsm, vart på leksaksaffären och typ vart på jätte fina och vackra ställe, lite romantiska ställe faktiskt, sett hans skola och sen så vandrade vi mest runt, va en snabbis hemma hos honom också :D men jag saknar min älskade joacim... det är så ensamt utan honom så det inte finns.. plus att i söndags var det 8 månader mellan oss... hehe och jag har köpt en cross till honom :D hoppas han blir glad och åker runt på den.. annars blir ajg fan ledsen :( aja, nu kollar jag och mandiz på allsång på skansen.. vi är som pensionärer.. haha shit asså jag är värsta badasset asså.. eller ja jag känner mig som ett.. jag såg mikas kusin på stan idag men sa inte hej.. haha men alla nu kommer några ny redigerade bilder så ni vet och något från yt :D PUSS ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: