DetDuInteVisste <3

2012-07-26
13:35:28

Blogg på heltid.
 Jag har tänkt att jag ska börja blogga på heltid nu när jag inte får träffa älskling. Livet är hårt ibland å det är sånt man måste acceptera när man själv kommit på att det är ens eget fel. Jag skämms så det bara sjunger om det och skuldkänslor så det är sjukt. Jag har fan inte fattat att han är den rätta. Jag älskar han så mkt och han älskar ju verkligen mig. Han bevisar det på så många olika sätt och jag är så dum i huvudet och fattar inte det. Förlåt.
 
Nu blire blogg på heltid, ska alla fall försöka men ska upp till mandiz idag så blir väl ikväll det kommer mer inlägg. Ska försöka göra en ny header också så det blir lite nyare ni vet. Ni får några låtar sen ska jag diska klart här hemma. Hihi puss på er ! ♥
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: